Det händer något här

Här såg mest ut som en kyrkogård. Då lämnade jag ett Gotland och något som jag inte trivdes i. Nu försöker jag hitta en plats att trivas på. Prestationsångesten och kraven, orken gjorde att ingenting skrevs eller hände här. Men det här ger ju faktiskt mig någonting. Så därför kommer det nog komma rader och foton här framöver. Men förhoppningsvis utan det stora tryck över bröstet som jag haft förr.

Min helg har varit fin. Vi var samlade alla systrar hemma i Kälarne. Höll tummar och tår för Jon Henrik Fjällgren i mellon. Handlade lördagsgodis i Hammarstrand när byns Ica hunnit stänga. Solade på krokiga tallar. Sparkade över isen. Åkte till skogen vi äger. Grillade korv. Hittade bagagelappen från den enda utlandsresa min farfars far gjorde med farmor.

Så här såg det ut:

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

