En sjukt ägig sekvens om en stockholmstripp

För två söndagar sedan hoppade jag på morgonfärjan från Visby.

Havet kände för att se ut så här genom tre rutor.

Tog mig från färja

Till hotell

Till pasta

Till favvobokaffär

Till Dramatens söndagsföreställning av ”Tre systrar”. 3 av 5 möjliga teaterpoäng av mäh!

På måndagen kom två jämtländska filurer.

Vi provade hatt

Alltså min lillasyster <3<33<<3

Bjöd na på frusen jåååågurt.

Sen så provade na min outfit.

Så mös vi på hotelle

Vaknade upp och åt pasta

Köade en massa

Sprang in i en typiskt bra brud: Amanda.

Så väntade vi i evigheter. Sen så stod hon ”en dära Gagan” (som farmor säger) bara ovanför oss och ÄGDE.

Nå måste ju få se hur jag såg ut också!

Typiskt ägig outfit.

Ser ni hur lik jag ä?

Så hade vi det asfett i ett par timmar. Rejvade osv.

Ramlade ihop i en hög på hotellgolvet.  (obs egensnickrad keytar!)

Så var ett par ägiga dygn slut och vi hade sett Lady Gaga för en tredje gång. Och jag stirrade upp i ett cityterminalstak medan tiden försökte bli avgångstid.

Det här inlägget postades i Foto, Kuriosa, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

