Det sista av sommaren som virvlar förbi

Snart har hela sommaren runnit förbi. Detta har hänt i mitt liv sedan Storsjöyran virvlade förbi:

Jag jobbade kväll och Emma cyklade (?!) förbi.

Nödhandlade mat innan jag gick i kras framför min dator.

Lagade mig själv med loppisbesök. Hittade folkdräkter från Aspås.

Åkte mot byn.

Gosade och lekte.

Önskade att jag också kunde slappna av så.

Fortsatte jobba och lunchade lyxigt med Sigge och Kerstin.

Sedan hann jag också träffa kung-Kanel mitt i arbetsveckan.

Sa hejdå till Johanna som åker på Norrtäljeäventyr.

Lunchade med min ömma moder.

Gick på AW med två tokiga printredaktörer.

Och tackade för fin vikariesommar med Emma.

Så lämnade jag AW:n i motljus med sikte på Göteborg. Det kikar vi på en annan stund.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

