Gotlandsbröllop

Min kusin gick och gifte sig i helgen. Sjukt och sjukt fint.

Pappa googlade hur man knöt slips.

Jag och systrarna blev typ amerikanska flaggan tillsammans.

Kerstin återförenades över en gotlandshelg med sin älskade (stora) Kanel.

Och (lilla) Sigge.

Men så fokuserade vi åter på bröllopet. Hedvig och hennes Jacob sa ja.

Vi drack äppelmust och sprang med dryckeskannor och blåste såpbubblor.

Mamma och pappa var så stiliga!

Och jag såg ju ut på detta viset.

Måste visa mamsen igen. Alltså kolla vilken cooling! Min mor!

Och brudparet.

Och en film:

Hedvig from Karin Jonsson on Vimeo.

Det här inlägget postades i Äventyr, Foto, Kuriosa. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Gotlandsbröllop

  1. Petronella skriver:

    Vilka fina bilder och vilken otroligt fin klänning du har, Karin! Man får dock lite åldersnoja när någon jämngammal gifter sig och man själv inte ens är i närheten.😉 Skrattade så jag nästan kissade på mig åt killen som välte brudparet på tårtan. Hans förskräckta blick sa mer än tusen ord! Haha.

Kommentera

