Min vecka:

Har ägt Östersund under mina promenader till webb-passen med start 05.30.

Det jag skrev om Brolle kom i den tryckta tidningen.

Hängde med dessa två ägiga människor.

Landade hemma i byn för tandläkartid.

Hamnade mitt i familjevardagen för någon timma.

Sen skyndade jag till stora staden för att fira Hannas födelsedag med lax och tårta.

Onsdag betydde bio, gråtfest och en hink med godis för mig och Margit.

Vår anslagstavla har blivit fint pyntad.

Jag har promenerat Östersund fram och tillbaka några tidiga morgnar.

Åt en torsdagsmiddag med modern.

Tog fram mina loppisfynd.

Jobbade sista tidiga morgonen på ett tag.

Fick prima paketleverans. (Alltså böcker <3<33<3<3)

Obligatorisk morgonselfie.

Och nu har jag landat i frukosthimlen med två hundar runt mig och vill bara stanna här i en evighet.

Men det blir Döda fallet-teater och bilåkande som denna dag erbjuder. Det blir nog bra det med.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

