Två år och en syster som blir stor

Det är nu två år sen mina ben sprang ner för Wargentinskolans trapp och skrek att världen var min och att jag var så bra för jag tagit studenten. Nu åker jag hem till Jämtland ett dygn för att fira och krama om min stört bra lillasyster. Imorgon är det Kerstins tur att springa ut från samma dörrar. Jag är så glad för hennes skull och så förbryllad över att det är två år sedan mitt liv såg ut så här:

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

