En kompledig vecka

Vi har haft kompledigt denna veckan pga att vi jobbat dygnet runt med vårt magasin sen vi landade på svensk mark. Det betydde att alla flydde hemåt, förutom jag som har en bit att åka. Så jag stannade kvar i Molkom och röjde i mitt rum och hängde med typ dessa som var kvar på Värmländsk mark:

Sara

Kristoffer.

Så vädrade jag och spelade hög musik så det rensade ur öron och internatrum.

Tog en kvällspromenad förbi kyrkogården.

Såg ut på detta viset.

Åkte till Filipstad med Linéa.

Linéa, min bästa poseare som blundar på bild: här framför Filipstads Tidning.

Så tog vi en kebabpicknick i gräset efter en liten loppisrunda.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

