Hinna med en bra söndag

Det här kan man hinna även fast man vaknar klockan 13.00 en söndag i maj:

Glass på Tidens Melodi. Alltså sådana megaglassar i så bra smaker. Sara och jag åt Zarah Leander med bananer, nutella och jordgubbar. Men Fanny tog ändå den allra bästa bästa: Monica Zetterlund med fläderglass, gröna små äpplen och jordgubb.

Hade prima utsikt över västra torggatan.

Och här har vi hela glassgänget: Surya, Linda, Sara och Fanny!

Fanny är en fin människa som inte låter glassen gå till spillo.

Så kom vi hem till Molkom och jag sprang en sväng och hittade denna i gruset.

När jag kom tillbaka hade mina fina, fina vänner lagat mat och det blev en så bra söndag, även fast jag vaknade så himmelens sent.

Det här inlägget postades i Foto, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

