Päronbesök

Min mor och min far kom och hälsade på nu en helg. Jag fick känna mig som enda barnet för något dygn och det var faktiskt fint som snus.

Mamma hittade bröllopsoutfit till sommarens kalas.

Vi åt gopasta på Vero och jag sörjde ett drunknat sugrör.

Vi bodde på hotell och golvet visade vägen hem.

Mamma och pappa hightechade sig på frukosten. Här prövade de på yåotob, ni vet där man kan kolla på video på internet.

Sen for mina snällisar hem till Kälarne och Jämtland för att lämnad mig kvar så jag hinner avsluta min sista månad som värmlänning på ett tag.

Det här inlägget postades i Foto, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

