Fotograferande, förevigande

Det är så fint att ha människor kring sig som ser andra saker än jag. Jag gillar att fota, men där är så härligt att mina vänner också gillar att föreviga ögonblick. En annan vinkel på mitt liv, som man kan behöva ganska så ofta. Katri är en sådan fotograferande själ som fångar mig på diverse upptåg:

River ner byggvägg så jag kan flytta in på mitt internatrum efter praktiken. (Det är färdigt nu förresten! Hejdå byggdamm och hantverkare som väcks!)

Sov på Katris golv första natten i Molkom.

Åt balkongfrulle.

Och mumsade äppelkaka till efterrätt.

Eldades kvistar.

Och stal äpplen. Så busig är jag.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

