Det jag hann med på ÖP

Mina praktikveckor på Östersunds-posten är slut. Jag har lämnat Kyrkgatans medianäste och landat i folkisland. Det känns knäppt att fem veckor gick förbi så fort. Jag har hunnit varit hemma och bott i Jämtland i mer än en måndag, och nu är jag tillbaka på mitt internatrum igen. Men jag hann med en hel del under mina veckor på ÖP. Det som finns på webben, där jag varit med och skrivit, fotat eller filmat, går att hitta här:

Det här inlägget postades i Skriverier & tankar, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

