Försöker vara ägig på de sista jämtlandsdagarna

Det är mina sista dagar på jämtländsk mark för ett tag. Därför passar jag på att försöka träffa så många fina som hinns med och vara så ägig jag kan på praktiken. Så här var min onsdag:

Köpte lunch på Hemköp, åt potatisbullar med persilja om någon undrade.

Spanade ut över världens mest kaosiga parkering. Sitter och förbryllas över idiotin från min lilla snurrstol.

Och det ni bevittnar kan vara den sisa ÖP-selfien på mig, evvah.

Gjorde intervjuer med mina visa och erfarna kollegor.

Och gick på livets första After Work.

Vi tävlade i quizz. Mitt lag kom delad tvåa!!!

Sen hann jag även träffa Frida.

Och Johanna, Maja och Linus.

Tänk vad en onsdag kan fyllas va. Imöra är det fredag och mina väskor måste packas färdigt och min praktik ska avslutas. Det blir bra det.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

