Senaste tin

Det här har hänt i mitt liv den senaste tin:

I torsdags träffade jag tre filurer.

Vi skulle fika och prata lite hos Charlott. Det märks var hon (sporty spice) bor…

Charlott har även utrustat sitt kök med ägiga koppar som herrskapet fick dricka ur.

Jonas är en sån där ”busy man” som får akuta samtal där han måste sitta på golvet och prata om landstinget.

Sen blev det fredag. Åkte på Hammarstrandska äventyr för ÖP och hann med en snabb lunch med fadern. Han är bäst på att parkera så nära ingången som möjligt.

Vädret var sjukt. Kändes som 87:an var en slingrig fjordväg i Norge.

Åkte till Östersund och klippte webb-tv om musikal.

Åkte mot Kälarne.

Och jag såg ut såhär (aka ett stressat vrak). Tur min syster spelar hög musik och är fredagspeppig.

Vaknade i min sovalkov i Kälarne.

Och mötte lördagen i vårvinterljuset.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

