Med min syster

Nu när jag bor i Östersund för ett tag får jag ju äran att leva tillsammans med mina systrar. Minuter som jag får för att bråka och reta mina små syskon. Men ibland är vi bara snälla med varandra.

De sista dagarna har jag spenderat mycket tid med Margit. Min yngsta lillasyster och jag har ätit en himla massa gott och sett bra filmer. Sådant man gör. Är så himmelens tacksam över mina två hjärtegryn med starka viljor och höga ambitioner. Så jävla bra systrar har jag. Vettiga och kloka. Hurra för att ni finns!

Vi firar detta med tre bilder på Margit. En megabra människa.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

