Sådant jag gör

Jag gör ju praktik i några veckor på Östersundsposten. Och i dag är det söndag och då kommer ÖP Söndag ut. Det är en satsning från tidningen där de börjar ge ut tidningen även på söndagar, men som e-tidning. Den finns alltså inte i tryckt form, utan exklusivt på nätet för prenumeranter. Denna vecka fick min bild äran att vara på förstasidan av söndagstidningen. Två artiklar inuti är signerade mig:

Skidfilm från länet visas på tv i USA. (e-tidning)

Åsa från Frösön skriver bok om klimakteriet. (e-tidning)

Tidigare har jag gjort det här:

Gjort en sportlovsguide.

Besökt Jamtlis olympiska sportlovsarena.

Pratat böcker med Petter.

Fotat jobbsatsning.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

