Lördagstipset

Hej! Det är lördag i dag! Det är en fett bra dag att göra vad en gillar på. Jag ska ut på utflykt men var bilen rullar tänker jag inte berätta riktigt ännu.

Jag tänkte i alla fulla fall tipsa om tre bra saker med denna lördag.

  1. I går premiärspelades Markus Krunegårds nya singel ”Du stör dig hårt på mig” i P3. Den är typ perfekt att morgonpeppa igång denna lördag med.
  2. Lördag = mello och det är ju (nästan) bara bra grejer. Ny musik och en anledning till att äta typ marrängsviss.
  3. Hela säsong ett av Grynets show finns nu på oppetarkiv.se. Behöver jag säga mer?
  4. Det är typ två veckor till Boktjuven har biopremiär i Sverige. Nu är ett ypperligt tillfälle att peppa med trailern:

Nu måste jag dra. Ha en megafin lördag. Puss!

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

