Bort till något annat, någon annan värld

Ibland blir internat- och folkhögskolelivet en aning för mycket för hon som är van vid människor på avstånd. Därför gjorde jag denna eftermiddagen till en Karlstadsdag som bara var min. Gör sånt som jag gillar. Typ sitta på stadsbiblioteket och läsa ÖP och Filter.

Sen så planerar jag för att fortsätta göra denna veckan till en bra en. Filurar på bio och föreläsningsdag. För mig låter det alldeles perfa.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

