De som ska föda mina barn

Det bjöds upp till mellokväll här på Västan. Med cheeseballs, cola och fyllda skålar. Jag hann bli kär i Sigrid, 7 år, som snackade genusanalys och önska att Martin Stenmarck föder mina barn. Inbillar mig att han är smått fantastisk efter hans Coldplay-doftande låt och hans gästspel i Kärlek Deluxe. Annars hejade vi friskt på Panetoz som bjöd på dans och leenden och bara allmän feeezt.

Förra veckan tyckte jag den här grabben var bäst. Tyvärr gick han inte vidare, men då får ju han husera fritt på youtube 🙂

Sen så knäppte vi över till QX-galan och det blev lite svårt, för då fick jag för mig att Måns Zelmerlöw skulle vara en bättre barnafödare. Vi får se hur domen faller.

Over and out, som mina fellow bloggarkompisar skulle säga
/Mellodrottningen

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

