Som någon annan sett mig sedan förra julen

Ibland behöver man gå tillbaka och se sig själv i backspegeln. Som tur är har jag ett gäng mästerfotografer till kompisar så det kan jag syssla med ibland. Typ nu.

Återförening med NVI09 förra julen. Hittar ni mig i naturnördarvimlet?

Tog en lördagsfika med Frida i april.

Och var på Gotland en lång härlig stund.

Gick genom Visby med Frida.

Jag hade ju megasuperduperlångt hår.

Sökte till Molkoms Folkhögskola.

Fick besök av två damer till. En Vanja och en Hanna.

Vi klättrade på raukar.

Badade i laguner.

Och körde bil.

Sen lagade vi soppa hos Frida i höstas.

Tog en fika med Johanna på Tings.

Och drog på Kupan med bland annat Clara.

Så firades det nyår i Åre med Katri och Linéa.

Firade återkomsten till Värmland med en fika på Sussis café tillsammans med byns tanter.

Gjorde Boda Borg och gick bananas i Slush-baren. (Bildkälla)

Och i helgen bakade vi ju bullar. Titta vilket fint team Katri fångade på bild. (lägg märke till tandborsten som penslar ägg på bullarna)

Men såklart bjuder jag på lite extra när jag ändå grävt ner mig i bildarkiven. Vad sägs om lite gymnasie-Karins:

I en pulkabacke.

På en fest.

Med en Jennifer och en Elin.

Efter ett snöäventyr.

Det här inlägget postades i Foto. Bokmärk permalänken.

Kommentera

