Fragment

Jag såg första avsnittet av ”Jills veranda, Nashville” med Titiyo som första gäst. Riktigt bra. Om country och musik och ja, allmänt bra. Titiyo fick göra en bucket list över sin vistelse. Vad hon vill hinna med. Hon vill träffa en svart countrysångerska. Jakten på sångerskan är en del som gör programmet till ett så jäkla vettigt underhållningsprogram med själ.

När jag dessutom insåg att Kakan Hermansson är nästa veckas gäst (drottningen av ball-ness) så höll jag på att få dåndimpen. Av ren nyfikenhet scrollar jag genom gäster senare i programmet. Kristian Gidlund är med. Är tvungen att fälla en skvätt saltvatten. Jag undrar vad han gjort med mig. Världen stannar liksom av.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

