Söndag

Söndagar brukar börja fint för mig. Men ebba ut i något stressigt och pissigt. Dock blev det lite mindre pissigt än vanligt idag.

Min söndag välkomnades av ett avsnitt av ”Masters of sex” (en tv-serie ni också borde kolla in! Om gynekolog på sextiotalet) och lite bokläsning. Sen bakades scones.

Mitt superba frukost/brunch/lunch-sällskap hette Katri och hade en fet tröja på sig.

Sen åkte jag en liten runda längdskidor. Den första på många, många månader. Det gick inte fort. Det gick inte smidigt. Men det gick framåt. För det mesta.

Ikväll laddar jag om för ny vecka med ny bok. Pöss!

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

