I ny längd för året

Min favoritlåt var länge Hair. Ni vet den dära Gaga-låten. Inte? Ni borde veta om ni läser denna blogg. Att vara fri som sitt hår och ba köra tilltalar mig så hårt. Det är det den handlar Dessutom när Gaga körde en version där hon sjöng till endast sitt egna pianospel. Så himla fint. Och klychsigt. Men jag är en enda stor klyscha så what the heck. Men förutom att den är världsfin om att vara fri som sitt hår så definerar mitt hår mig oerhört mycket. Det har varit långt ett långt tag och megalångt i snart ett år. 2008 klippte jag mig till axellängd och sedan dess har jag bara tagit bort lite-lite. Men idag var jag hos min världsabra frisör i Hammarstrand (nej jag överger inte hembygden!). Och jag gjorde något radikalt!

Igår var min sista dag i mina älskade margarethaflätor. Will miss you guys ❤

Och imorse såg jag ut såhär… (ja jag har kläder på mig, det ser bara ut som jag är en näck-inna)

Sen tog Lena saxen och kniven och gick loss. Detta hamnade på golvet.

Och nu ser jag ut så här!! I page och redo för 2014. WOOOHOOO!

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I ny längd för året

  1. Clara skriver:

    Fan så snyggt!

  2. Johanna skriver:

    Clara stal orden ur munnen på mig!

Kommentera

