Ett dygn

I måndags åkte jag till stora staden Östersund. Fann en zebra på en vägg. Vinkade och sa hej.

Åkte till detta juliga i Torvalla. För övrigt världens bääääästa soffa där.

Vi fikade hejdå med Vanja som skulle åka tillbaka till tentapluggandet i Linköping.

Världens peppigaste Freja var där.

Och Zacko.

Vi hade varit vi pluss Johanna och Carro också, men min kamera låg mest i bilen och frös då.

Vanja gosade hejdå till voffsingarna innan vi skjutsade henne till tågstationen.

Då mös jag ner mig hos kusin Anna och spelade Maria och åt tacos till jag dog.

Sen blev det ett mysigt härligt häng hos Freja. Jag lyckades ta denna fina ommöbleringsbild innan Freja skulle packa ihop livet och åka tillbaka till Brighton.

Tisdagen fyndade jag en fin klänning på rean. Så fann jag denna också. Tog en och la i fickan.

Jag åt avvo-feta macka på Tingshuset med Carro och Johanna. Typ två av de snyggaste och fränaste jag vet.

Vi åkte, tillsammans med två andra coola, på Kupan och fyndade. Johanna lämnade en lampa och solglasögon till nya ägare också.

Sen åkte jag hem till ett nästan tomt hus och en voffsing med gosbehov. Så skönt att vara ensam i huset för en stund.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

