Döda linjen-veckan

Det har varit en lite stressig men fin vecka. Medans jag går på bio i huvudstaden med min saknade lillasyster, så kan ju ni kika på vad jag har haft för mig senaste dagarna:

Vi spelade innebandyturnering. Jag körde på min vanliga taktik: skrika högt och se skräckinjagande ut. Vi vann tyvärr inte på den strategin…

Men vi lyckades med att få Katris fot vrickad. Alltid något. Surya var kind enough att bära skadade fröken Melander till matsalen.

Sen gjorde jag färdigt julkalendern. Den chokladfyllda med inslag av Bluegrass-Linéa, Håkan-Katri och Gaga-galna-jag.

Sen jobbade jag en dag på Karlstads stadsbibbla. Himla fint ställe med nya meddelanden på toaletterna varje gång.

Så testade jag en frisyr till det jag ska vara i luciatåget. Kan ni gissa vad?

SNÖN KOM!

Och vi fortsatte arbeta med tidningen. Nu har textdeadline passerat och kvar väntar KORRIKORRIKORRI och layoutdagar.

Vi halvtidsfirade med morotskaka och bärpaj. Här har ni grabbarna Grus: Ted, Gabriel och Josef.

Och Molkoms Tidnings Facebooksida nådde upp i 200 likes. Ni gillar väl ni också?!

Och i morse såg jag ut såhär när jag halkade ner till bussen för att sedan nå till huvudstaden och möta nästan hela familjen. Vi ska på julkonsert och strosa i storstad.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

