En kväll för ett år sedan

För ett år sedan åkte jag på ett tåg som var en himla massa timmar försenat. Bredvid mig satt min syster och vårt mål var så stort och så magnifikt att vi nästan inte kunde inbilla oss vad vi förhoppningsvis skulle få uppleva om tåget var i tid.

Vi hann och vi dansade. För den där kvällen för ett år sen, då såg vi Gaga.

I dag åker jag till Oslo igen, för att uppleva mer musik. Kanske blir jag kär i Håkan Hellström ikväll, vem vet.

Men eftersom det är fredag, och det bör man fira, så tycker jag att ni lyssnar på denna och släpper på veckans jobbiga saker. Så åker jag tåg mot Norge medans. KRAM

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

