Allt du inte visste att du ville veta

Appropå att välja ut vad som är intressant. Alltså det mina dagar går åt till mest: hitta vinklar, tänka om, tänka runt och tänka intressant. Vad vill folk läsa om?

Som tredjeklassare tyckte jag att mina första ord var oerhört relevanta att dela med mig av. Så i boken ”Karins boken om mig själv” finns allt väsentligt om mig. Lägg märke till mitt absolut bästa skolfoto ever. Tio år och KUNGLIG på att smizea. Kunde ha blivit en bästsäljare, eller hur?!

Det här inlägget postades i Foto, Kuriosa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

