En trevlans fredag

Det är fredag! Jag sitter och ska skriva en rättegångsartikel och det gör min fredagskänsla lite pyrande och bitter. MEN. Om en stund är jag förhoppningsvis färdig och kan sen BARA ha det gött hela helgen. Typ läsa och äta skumtomtar. Sounds like a plan to me.

HA DET ALLDELES UNDERBART TREVLANS!

Och förresten: Bilden är på mig, i min favorittröja från Polarn och Pyret. Året är 2003 och jag är tio år. Resten av outfiten är skyddsklädsel  till den brottningsmatch jag har mot min kära kusin Hedvig. Vi befinner oss i mitt sommarslott, Viklau på Gotland (även kallat min mosters hus). Fint hörrni. Det är tio år sedan jag var tio. Det är litt galet.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

