En veckas mitt

Försöker lära mig Håkan Hellströms ordflätor och sjunger ikapp med min lilla musikmaskin. Läser en rad.

Besöker bibliotekstoaletter med budskap som är av det snällare slaget.

Och blir kär i halmbockar som inte kunde bli min just då. Vänta på mig till nästa Karlstadsbesök, kära älskade halmbock. Du som är julen i ett halmknytte, snälla bli inte köpt av någon som inte ser din potential i dina snäckade horn. Eller förresten, bli inte köpt av någon, för jag kommer rusande med en guldtia nästa gång.

Det här inlägget postades i Foto, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

