Behöver dig mer än knark

Vet att det är många som inte förstår Lady Gaga. Som tycker det är alldeles för mycket fuzz och köttklänningar och skådespel. Men jag förstår inte er. Så vi kan kanske lämna det at that. För här regerar jag (moahahah) och dessa öron har fått tag på mästerkvinnans nya album. Egentligen ska det släppas den 11:e november, men någon länk har kommit på villovägar, så här kan man tex tjuvlyssna.

Tycker det mesta är magnifikt. Men det låter ju som att jag bara slukar allt som produceras av donnan. Men det är inte så. Allt silas mer kritiskt än annan musik och därmed älskas det som godkänts av min hjärna. Sånt flum detta blev.

MEN. Lady Gagas nya singel (som är släppt på riktigt och lagligt osv) heter ”Dope” och där tycker jag (gråtandes) att hon bevisar varför the Lady Gaga är så stor som hon är. Bemästrar ett piano och sin egen röst och konsten att följa upp egna succéer.

Alltså jag pratar ju bort det bästa med detta. Lyssna, läs kanske texten här och ja. Njut kanske?

Det här inlägget postades i Karins Tub-tips (youtube-klipp), Kuriosa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

