Jubilerarn

Idag är det tre år sedan denna bloggen skapades!

Då skrev jag flera gånger om dagen och mycket om Glee, andra året i gymnasiet och bjöd på en himla massa youtubeklipp. Helt sjukt att det gått så fort. Tre år? Under den tiden har jag till exempel sammanfattat 2011:s första månader med bilder på skoteråkning och

Och jag fick till och med en låt därikring. En av mina absoluta favvosar hade mina hemskt fina vänner skrivit om och gjort till min egna låt. Ni måste nästan dyka in i den. Den är bäst:

Ja jag orkade inte titta tillbaka på livet något mer än så. Blev en kort tillbakablick denna gång.

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

