Mäktiga fem i en film

Lever i en liten bubbla så fort jag får hörlurar i öronen. Vilket är ganska ofta nuförtin. Har därför sammanställt en lista med låtar där jag känner mig som mäktigast över världen. Som att man lever i en filmscen liksom. Lite musikal och pampigt. Blir framburen på vackra herrar liksom. Ni fattar?

Detta är Karins mäktiga lista, topp 5:

Från Dreamgirls med en av världens mäktigaste. I give you: Honey Bee.

Nummer 5:

Min mest nynnade låt av 2013, från Les Miserables, om arga mänskor som sjunger. M-to the- äktigt.

Nummer 4:

Tappar nu all typ av creddig värdighet. Men here it goes. Blivit så livspepp av denna genom tiderna (ni vet man är ju präglad av Nickelodeons tv-utbud). Älskade Hilary Duff. Och ”Mitt liv som popstjärna”.
Nummer 3:

Sen så kan det här vara en av mina bästa filmscener. Och filmer för den delen. Även om den motsäger mycket av mina principer (mycket män och pangpang) så är det så MÄKTIG. Hämnd på film är så bra.

Nummer 2:

SPÄNNINGEN ÄR OLIDLIG: Och den allra bästa känslan, min nummer 1 (skulle kunna leva i denna filmscen om någon är pepp på att ordna detta) :

Hela listan finnes här.

Det här inlägget postades i Karins Tub-tips (youtube-klipp), Var Dag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mäktiga fem i en film

  1. Maja skriver:

    fick fan goosebumps nu pga har hittat min själsfrände?? ÄLSKAR Mitt liv som popstjärna och speciellt den scenen då Paolo (jävla svin) blir sjukt ägd. Gurlpower.

    (vart dock svinledsen när jag insåg att Lizzie och Izabella var samma skådis, mitt nioåriga hjärta gick sönder)

Kommentera

