Det långa håret, stressen och värmlandsskogen

Lilla primadonnan rapporterar live från Värmlandsskogen. Livet är: gött. Har stressat sönder hela veckan men börjar komma i en liten balans nurå. Allt som krävs är lite isolering på mina snabbt räknade kvadratmeter *EREMITEN*.

Men detta är situationen: Vi producerar ett littet magasin. Det ska handla om demokratiutveckling. Jag skriver om antifeminism. I torsdags natt skickades det in. Det var najs. Men sedan är jag layoutansvarig för magasinet och ska dessutom resa bort nu i veckan. Så denna stressnivå lär återgå till höga höjder typ imorgon. Älskade söndag var jag ser fram emot dig ❤

Men skitsamma. Bjuppar på ett gäng bilder, mest på mejrå. För jag är så fin dårå.

Knäckebrö och varm choklaa mitt i natten pga jobbade hårt med min text.

Så växte sig håret helt otroligt långt att jag blev chockad själv.

Katris och min lycka över inskickade reportage. Bara en hel vecka med korr nurå…

Några timmar efter lyckan. Försökte peppa till fredagen med flätor. Gick sådär.

Så vi gick på skoläventyr istället.

Och redigerade en och annan bild.

I dag har varit en dag med Schibbye och Persson och en promenad. Fint dä.

PS: Om typ två veckor andas jag Jämtlandsluft!!!!!

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

