Idag är en bra fredag

En trist, ond och bökig vecka har serverat mig en alldeles fantastisk fredag:

  • Den telefon som lämnade jordelivet i tisdags natt återuppstod under Mac-Forum i Karlstads defibrilator (på tredje dagen uppstånden… eller hur var det nu?) Nog för att det är skönt att vara avskärmad för en stund, men nu räckte det.
  • Kanelbullens dag firade min kära skola med att överösa oss med godsaker.
  • Jag har kommit igång med mitt reportage till vårt magasin om demokratiutveckling (låter sexigt eller hur?)
  • Jag har godis, bra böcker, filmer och ideér till hands och jag älskar min lilla nystädade ensamhet för stunden. Alla i mitt så kallade crew (ja, jag är en människa med ett gäng nu, dear beloved) är på vift.
  • Den magnifike Jonathan Johansson har idag släppt video till ”Den brända jorden”:

Och såhär söt är jag ikväll: ”MmmmmmA!”

Karinhej on Make A Gif

make animated gifs like this at MakeAGif
Det här inlägget postades i Kuriosa, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

