Det bästa cirkeldiagrammet

Under bokmässan handlade jag ungefär 300 procent mer böcker än jag planerat för. Men om det är något som bokmässan gör med en så är det att inspirera. Vill helst läsa allt på en och samma gång.

Ett stort gäng fick jag signerade. Men den allra bästa var den som Tobias Boström skrev. På ett samtal på ca tre meningar kunde han konstatera diagrammet ovan om mig. Det bästa cirkeldiagrammet jag sett i mina dagar. Herr Boströms hemskt braiga blogg kan ni läsa här, om samtiden och annat bra som man kan göra statistik av.

Det här inlägget postades i Foto, Kuriosa, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

