Sånt som handlar om mig

Ni håller väl stenkoll på mig antar jag? Men om ni vill ha ännu mer bitar av mig så ställer jag faktiskt ut bilder på biblioteken i Bräcke kommun till och med den 11 oktober. Det vore väl trevligt att kika på? Utställningen är en sådan där modern historia som rullar som ett bildspel på en tv-skärm. Bilderna är tagna i min hemby Kälarne och från min resa genom Kalifornien i somras. Som en lite velig utställning. Precis som jag: älskar hemma och avgudar allt utanför. Därför heter den ”Kälarne/Kalifornien” och man kan läsa mer om den här.

Sen så har jag skrivit en bit till för vår lokala nättidning här i Molkom. Jag recenserar Jonas Gardells sista del i ”Torka aldrig tårar”-triologin, som ni kan läsa här.

Sen så har jag nog inte gjort något mer hyss på sistone. Ciao!

Det här inlägget postades i Kuriosa, Skriverier & tankar, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

