Stämmobruden

I helgen har jag mest varit inne på Karlstad CCC för att bevaka Centerpartiets stämma för vår lokaltidning och för kul.

I stämmopresidiet satt Molkomsbon Henrik Lander och Jämtlandstausa Eva Hellstrand.

Jag var så här himla pepp på stämma.

Antecknade flitigt på pressläktaren.

Och spanade ut över ministernackar och ombudskalufser.

På lördagen hade jag huvudet fullt av politik och satte mig för att sammanställa intervjun jag gjort kvällen innan.

Så här fabulös var jag.

Till lunch serverades smörgås  på Stora torget med ministerintervjuer i bakgrunden.

Så avslutade jag besöket med att tjuvtitta på SVT Forums livesändning där farbror snackade surrogatmödrar och systembolag. Han är den ballaste farbror jag vet! Fast sedan är jag kanske lite opartisk i just den frågan…

Det här inlägget postades i Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

