Veckan som sprang förbi

Sen senaste det visades bilder-ur-livet-bilder så var vi i Filipstad och då var det lördag för lite mer än en vecka sedan. Så vi börjar väl där.

Linéa och Katri MÖS på en veranda.

På torsdagen gjorde Maurits, jag och Saga köpcentrat Bergvik.

Jag hittade ett par skor som jag nästan svimmade av. Så himla fina, men lite för lika en modell jag levt i flera år med.

Hittade en karta som hyllade hembyn ❤

Vi for hem med raggargrabbarna Maurits och Fredrik.

På fredagen nådde vår tidnings Facebook-grupp över hundra likes. YEY!

Checkade ut från skolveckan och släntrade ner mot mitt Västan.

Var lite lagom fredagspepp.

För vi skulle på fredagsmys där det spelades och sjöngs och njöts.

Så hamnade vi på ett stycke asfalt utan skor men med gott humör och vissa med en smula alkohol i kroppen.

Lördagen började med några sidor ur sista delen av ”Torka aldrig tårar utan handskar”.

Så möttes vi upp på gräsmattan och läste högt ur Mumintrollen och tittade mot himlen.

Sedan slog lilla familjen på stort: lördagspizza!

Och innan vi laddade om för fest igen så tog vi några minuter killerball i gympasalen.

I går var det söndag och jag gick hoppfull till en vallokal för att skicka en glad röst mot Jämtland. Men den fick inte bli röstad. Så jag blev arg.

Och fotade bilar i kvällen istället.

Och nu är det måndag och det är himla mycket som händer. Ska skriva en intervju hit och en recension dit och någonstans däremellan ska jag hinna hänga med fina människor och gå på Centerstämma. Vilken vecka! Ciao!

Det här inlägget postades i Foto, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

