En liten resa

För två veckor sen körde jag och mammas bil och TOVE ner genom Sverige.

Jag tog sikte på Molkoms folkhögskola medans Tove hängde på IKEA i Karlstad en dag.

Här inne gjorde jag prov och intervju och skrev ett par texter.

Och spanade runt lite innan vi började åka hemåt igen. Inom ett dygn skulle jag få höra om jag kommit in på multijournalistlinjen.

Det gjorde jag ju!

Och jag och Tove fortsatte vår resa hemåt.

Och dansade lite på en väg i Dalarna. Fint att ha vänner som åker med en genom Sverige fram och tillbaka bara för att få åka lite bil med en.

Det här inlägget postades i Äventyr, Foto. Bokmärk permalänken.

Kommentera

