Det allra sista sommar-Gotland

De sista dagarna min familj var på Gotland gjorde vi ett årligt besök vid Rökeriet i Katthammarsvik.

Moster, mormor och morfar var med.

Margit, mamma och pappa också.

Så for vi till mormor och morfar för att fika en liten bit.

Och när familjen rest norröver så besökte jag Grynge för en sista gång denna sommar.

Sedan flyttade jag in i stora Gotlandshuset för två nätter och lagade lasagne till mig och kusinen som levde kollektiv för ett litet dygn. Så for jag ju över till fastlandet och det blev augusti.

Det här inlägget postades i Äventyr, Foto. Bokmärk permalänken.

Kommentera

