Visbytisdag

Den andra dagen med de nyanlända Jämtlandstjejerna hamnade vi på Krusmyntagården norr om Visby. Där har de en restaurang, butik och örtträdgård precis vid havet. Var jättemysigt när jag var tioochetthalvt men hade lite tappat sin charm nu.

Men vi gick ändå genom örtträdgården och ner till havet.

Och hamnade sen i Visby.

Mina små turister ❤

Som skulle få se en favoritplats på jorden.

Vi köpte glass och flädersaft.

Och satte oss i Almedalen och läste om feminism och cancer.

Hittade ett lamm.

Poserade vid Österport.

Och framåt kvällningen åkte vi till Ekstakusten.

För att grilla med två kusiner och en ung exotisk bonde.

Vi grillade massa gott och lite till.

Och dukade upp på militärbunkern från andra världskriget.

Mycket bra tisdag om jag får säga det själv!

Det här inlägget postades i Äventyr, Foto. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Visbytisdag

  1. Maja skriver:

    MEN DU! Klart en kommer ihåg dig!! Minns speciellt att vi försökte komma på ett sätt att få en systembolaget-påse att bli en fab accessoar. Tack så himla mycket för berömmet, det gjorde denna lökiga måndag så jävla o-lökig och BRA. Gillar din blogg väldans mycket, speciellt eftersom det finns så många fina bilder (något jag saknar i min egna blogg eftersom jag mest lägger upp bilder på mig själv med fett hår).

Kommentera

