Väldigt snart om det som nästan är på låtsas

Det känns fortfarande inte som att det jag hållit på med de senaste två veckorna är på riktigt. Men när jag kollar igenom min mapp som heter ”USA-Kalifornien” så ligger det ju uppenbarligen bilder där det ser ut som jag och pappa på platser som är så himmelens långt från Sverige att det är svindlande.

Även fast kompisar bor i andra länder, reser tills ställen mycket längre bort så är det inte vad jag skulle våga. Men detta USA-andandet vågade jag faktiskt. Även  fast monstret Oro höll på att äta upp mig.

Just nu, efter hela det äventyret har jag hunnit med att bo hos kusiner, åka hem till Kälarne och bada i Ansjön och hoppa in i en bil och befinner mig återigen i Gästrikland. Och snart får ni se och höra om det lille äventyret.

Det här inlägget postades i Skriverier & tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

