Ett litet hej från en jetlaggad tjej

Hej! Med tanke på den tystnad som infunnit sig här har ni säkert förstått att den där internet-tillgången var sådär och att jag fångade dagarna ganska bra. Eller så trodde ni att jag bara struntade i att uppdatera här. Allt stämmer: Wi-Fi tillät endast att jag laddade upp lite skrapiga instagram-bilder och dagarna fångade jag ganska bra, tycker jag. Och jag struntade (nästan) helt i allt annat som existerade (typ denna bloggis). Det var gött.

Nu har jag hunnit landa i Vinnersjö hos kusiner, åkt upp hem till Kälarne för en blixtvisit för att sedan dra söderöver igen. Känns som allt rullar på i hundratjugo (fast jag egentligen rör mig i jet-lag slow motion). Ska bli skönt med lite semester i från ledigheten ;).

Om ni är nyfikna kan ni kika in på mitt instagramflöde från resan här, resten av bilderna och sammanfattning lär dröja pga hjärnan sitter inte riktigt där den ska /Hon som sovit ca 1 timma i natt.

Det här inlägget postades i Äventyr, Foto, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

