Är kanske i Kalifornien nurå

Jag vågar knappt uttala det. För jag tror som inte att det är sant. Det känns inte på riktigt. Och om jag säger det för mycket, om jag pratar om det för mycket känns det som att alltihopa blir jinxat och något kommer göra att jag blir kvar på svensk mark utan att få andas lite amerikansk luft. För hörrni: jag är i USA.

Om allt har gått bra osv, osv *PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ* så har jag och min käre fader landat i San Francisco och kanske har vi lite Kalifornisk-sol i ögonen. Jag fattar det inte alls jag. Men vi ska åka på en tolv dagars road trip genom Kalifornien och ut till Las Vegas.

Håll alla tummar och tår  på att allt gått bra och att jag får tag på lite Wi-Fi så ni får se lite Kalifornien. Eller så Carpe-diemar jag bara och *ÄR I NUET*. Only time will tell (tränar engelskan nurå)

Detta är vår rutt om ni är nyfikna.

Ha det prima!

Det här inlägget postades i Skriverier & tankar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

