En liten hittepålista för att det är onsdag och nästan fredag

DAGENS HURRA: att Johnny Logan kan följa mig varje steg jag tar. Alltså har kärat ner mig TOTALT. Vilken pojkspoling med hemsk härliga axelvaddar och framförallt: LÅTEN, RÖSTEN. ”HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD ME NOW!”

DAGENS BAJSKÖRVA: Att det varit en liten huvudvärksdjävul innanför pannbenet som härjat på.

DAGENS MAT: Megataco med mitt Kälarne-crew. Sådär megataco så att det rinner ur tortillabrödet för att man verkligen klämmer ur kärleken i att det smakar precis som förra gången. Älskade taco. Och Kladdkaka (perfekt kladd och med kokos istället för ströbrö, varför kommer jag aldrig ihåg att det är godare när jag bakar själv??)

DAGENS HUMÖR: Fredagstrött fast det bara är onsdag, men alltså timman jag fick i solen efter jobbet: OSLAGBART. Solens återkomst gör att allt känns så himla bra?? Läste och hade solglajerna på och ba njöööt.

DAGENS VANLIGASTE TANKE: ”Men om jag drar bort en liiiiten bit till så blir det bra!” om min trasiga tumnagel. Har nu dragit i nagelband och hudflikar så det mesta är svullet. Är bra på att pilla jag :))))

Snodde listan härifrån om ni undra.

Det här inlägget postades i Karins Tub-tips (youtube-klipp), Skriverier & tankar, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

