Guldfynd och Skavlanpilar

Vet jag ens hur man skriver här längre? Känner mig så smått träffad av Skavlans Jantelagspilar som kan strödde kring sig i avsnittet där Schulmans ifrågasattes hårt: ”vem vill veta vad ni gör i era liv?!”. Kände mig lite träffad därdå. Kanske skriver en längre rad om det, vem vet?

Men jag har inte alls meddelat att jag för någon helg sedan åkte på loppisrunda med Tove. Det gick i guldet och silvrets tecken om vi säger så.

Jag hade min spets/broderiaktiga klänning från Topshop.

Och mitt sällskap var bönan Tove.

Och jag fyndade bland annat denna fina tallrik med Östersund på, med gamla Frösöbron och allt.

Sen gick the crazy lady loss på detta: guldbricka, guldljusstake, sockerskål och gräddsnipa med tillhörande bricka också ett gäng broscher och en liten babusccka på det. Hemskt fina fynd om jag får säga det själv. Kommer passa bra i min framtida studentlya??

Det här inlägget postades i Foto, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

