Surstrumpan genom hotellfönstret och blodsockret

HÄR HAR NI MIG! LIVE FRÅN EL STOCKHOLMO!!! Har checkat in på hotellet och lever lyxliv nurå. Nä men såhär vettni: ont i föttran efter promenader som min lilla app i telefonen säger ska ta 7 minuter (det gör dem inte), torkar surstrumpan i fönstret och prisar gudarna för lite wifi och laddning av telefon, så att navelsträngen till Jämtländska skogarna ej kapas.

Så här sitter jag och tittar ner på shoppingmänniskorna. Mycket lagom syssla för nu. Hjärnan håller på att ta in en himlans massa intryck. Har ju varit på museum vettni. Jorå. Men nu ska jag ladda upp mitt låga blodsocker och huvudvärk, så hörs vi senare! Ikväll härjar jag på Dramaten, ha det gott lovely ones.

Det här inlägget postades i Äventyr. Bokmärk permalänken.

Kommentera

