Ett torftigt mobilliv

Insåg precis att jag fotat hemskt glest med mobilen på sistone. Typ inga bilder på hela mars. Eller så kan jag ha tappat bort något i en rensning…? Aja ska detektiva reda på detta. Det jag har funnit i mobilarkivet ser i alla fulla fall ut såhär:

Jag beställde biljettos till teatern som jag ska på imorn (!). Kommer såklart (vet att ni längtar) rapportera hur det var detta kulturlivet som jag ska resa till.

Men jag har ju redan upplevt kultur här hemma på byn. Jorusåatte, vi h ade ju Melodifestival-tjejer här på besök innan sportlovet, och jag skrev en rad eller två till lokalbladet som vi har. Här kan ni läsa. Om ni letar i arkivet har moi skrivit ännu fler rader, och om redaktörn vill mig väl så har jag skrivit i nästa nummer också (det går bra nu, jag veeet!)

Och i detta skrivbordsklimat levde jag sista veckan innan påsk. Blev som lite många bollar i luften. Men det blev också en  ganska fin fotovägg (om en får säga det själv) på skärtorsdagen av detta skrivbordskaos.

Läste en bra text av Katrine Kielos.

Var inne i stada.

Och åt god sallad med denna donna.

Sedan har jag hängt på golvet med denne herre. Livet är hårt för honom nu ska ni veta. Vår andra hund löper och livet blir som en smula mer komplicerat då (Kanel tycker att livet sugeeeeeer, och uttrycker det i höga decibel)

Så igårkväll fick Kerstin ett ryck av något slag och innan läggdags, och hela min hårbotten  skulle granskas med läsglasögon.

Det var nog det helje. Adios!

Det här inlägget postades i Foto, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

