Söndagssvammel

Hej, idag är det söndag och jag lyssnar på Ben Howard som den hippa hipster-wannaben jag är. Livet är gott, formaterar en hårddisk och har haft kusinfamilj på besök. Promenerat und so weiter. Känner som alltid att helgen har gått för fort. Men har inte samma söndagsångest som förr: det är ju bara måndag imorn! Och sen är det påsk och efter det så ska jag faktiskt göra något för bara mig. Tycker jag ska bli väldans bra. Svammlet slutar här och jag önskar er en fin söndagskväll, ni kan till exempel kolla på Breaking Bad eller Röjar-Ralf, det ska jag i alla fall välja mellan. PÖSS!

Denna lista spelas om ni vill härmas:

Det här inlägget postades i Kuriosa, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

