En söndag

En söndag inte alltför länge sedan såg min eftermiddag ut precis såhär

Vi började marschen mot söndagsmiddagen till farmor. Kerstin och Kanel gick först.

Mamma, pappa och Margit gick mer i min takt.

Det var typ jättefint.

Så jag offrade de första minuterna av middagen för att föreviga denna fina utsikt från farmor och farfars finrum.

Men sen anslöt jag med familjen och fick mig en bit söndagsstek jag med.

Det här inlägget postades i Foto, Kuriosa, Skriverier & tankar, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

