Bra saker idag:

  • insåg precis att mitt rosa underställ är typ assnyggt (vet att det är sjukt ogenusmedvetet av mig med rosa!!!) och funderar på att visa mig offentligt i detta mästerverk till kroppsstrumpa.
  • min tofs hänger på sned och speglar min operfektion mycket mitt-i-prick-vackert
  • det finns mycket bra saker i köket från gårdagsshoppingen (typ basilika, hallon, blåbär, proviva och apelsiner)
  • det ligger en bra bok på mitt nattduksbord
  • det är ledigt för bövelen
Det här inlägget postades i Kuriosa, Skriverier & tankar, Var Dag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

